MG OÜ masinapark täienes uue 5,8 m3 kopamahuga frontaallaaduriga Volvo L220H, milline asendab Männiku liivakarjääris töötavat 21 aastat vana väärikat töölooma Volvo L220E, kelle saadame auga väljateenitud vanaduspensionile.
Uus laadur sai omale kohase tubli ja tööka eesti maanaise nime „Liisu“ kelle jaoks ei ole ühegi koorma laadimine ületamatu.
Uus H-seeria L220 on tõhusam, produktiivsem ja intelligentsem kui vanema seeria masinad. Tänu võimsale mootorile ja teise põlvkonna OptiShift käigukastile ning uuele kuivale seisupidurile saavutatakse kuni 15% suurem kütusesäästlikkus.
Tootlikkuse suurendamiseks kuni 10% on L220H täiendatud käigukasti uue hüdrotrafoga ning muudetud on ülekandearvu. Rõõmustame ja soovime pikka iga meie uuele tõhusale abimehele!
01.08.2022
https://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2022/08/Volvo-L220H_Liisu3-scaled.jpg12422560Elishttps://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2022/02/KMG.pngElis2022-08-01 10:44:082022-08-12 06:22:25KMG OÜ masinapark täienes uue frontaallaaduriga Volvo L220H nimeks sai “Liisu”
Olgugi et teedeehituses taevas ei ole pilvitu teevad kõik KMG töötajad tublit tööd ja eriti kui on käes head masinad!
28.07.2022.
https://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2022/07/KMG-Vogele-2022-scaled.jpg19202560Elishttps://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2022/02/KMG.pngElis2022-07-28 12:25:202022-08-12 08:28:00Hea masin ja tublid töömehed teevad tulemuse!
Transpordiamet tunnustas maantee valdkonna parimaid koostööpartnereid.
KMG OÜ valiti 2021.aasta parimaks asfaltkatete paigaldajaks!
Transpordiamet: “Ettevõte teostas väga kvaliteetselt asfaltkatte paigaldustööd nii Jõhvi-Tartu-Valga maanteel kui Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel.
Katted said väga tasased ja vuuke pole sõites tunda. Tööd teostati kiirelt ja väga professionaalselt.”
KMG OÜ uuendas masinaparki uue Wirtgen W210Fi freesiga, millel on 2,2 meetrine töötrummel ja suurepärane töökvaliteet.
Uus frees sai uhkele tööhobusele kohase nime – Black Beauty.
Oktoobris lõppesid rekonstrueerimistööd Kambja vallas Vana-Kuuste – Reola lõigul.
Projekti eesmärgiks oli liiklusohutuse taseme tõstmine ja tehniliselt vajaliku teemaa rajamine.
Rekonstrueeritud lõigu kogupikkus oli ca 6,58 km. Sõidurada laiendati 3,5 m laiuseks, mõlemale poole rajati 1 m laiune kindlustatud tugipeenar.
Sujuvaks ja ohutuks liikumiseks maanteel rajati möödasõidulaiendus, ehitati välja uued bussitaskud ja eemaldati ülekasvanud taimestik nähtavuse parendamiseks.
Objekt: riigitee 61 Põlva – Reola km 30,478-37,059 asuva Vana-Kuuste – Reola lõigu rekonstrueerimine
Tellija: Transpordiamet
Järelvalve: Lindvill OÜ
Tööde teostamise periood: aprill-oktoober 2021
29.10.2021
https://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2021/11/DJI_0062-20-scaled.jpg17602560Elishttps://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2022/02/KMG.pngElis2021-11-01 09:05:262021-11-01 09:12:03Vana-Kuuste – Reola lõik on ohutuks liiklemiseks valmis
Seoses Tallinna linna rattateede märgistusmaterjali kiire kulumisega ja osalise eemaldumisega, oleme tellinud veebruaris TTÜ-lt rattateedele paigaldatud materjali kestvusuuringu, mis analüüsib materjali kulumisastet ja keskkonnamõju.
Uuring kaasab Soome materjalitootja ja Tallinna linna esindajad ning valmides tehakse selle põhjal järeldused, millise materjali ja lahendusega edasi minna.
TTÜ on uurimistööga juba alustanud, kuid uuringu tegevusi ja ajakava mõjutavad erinevad tegurid, näiteks ilmastik. Uuringu esmased järeldused valmivad kevadel, märgistustööde hooaja alguseks.
KMG on tänavapuhastus ettevõtetega kokku leppinud, et ilmastiku või mehhaanilise kulumise tõttu lahti tulnud märgistusmaterjal likvideeritakse esimesel võimaluse peale lume ja jää sulamist.
13.09.2021
Käesolevaga informeerime, et oleme 30.juunil Tallinna Linnaga sõlminud jalgratta teede märgistuse lepingu.
Meie kui töövõtjale püstitatud eesmärgiks on rajada Linna poolt ette antud mahus ja Linna poolt ettemärgitud kujul rattateed, millise põhiolemuse moodustab punases toonis tee- kattele kantud tekstuuriga teekattemärgis.
Põhiosas kasutame innovatiivset nn. kuumplastikut, mis on Skandinaavia maades tunnustatud ja palju kasutatud lahendus. Esmakordselt Eestis on kasutusel libisemisvastane markeerimis segu, mis oma lähtekomponentidelt on keskkonnasõbralik ning on seeläbi on toode kvalifitseeritud keskkonnaohutuks.
Vastav segu koosneb peamiselt kaltsiumkarbonaadist ning erinevatest vaikudest nii looduslikest (männivaik jt.) kui keemilistest side-ja pigment ainetest. Keemiliste ainete osakaal on ohutu ja ei ületa üheski positsioonis keskkonna piirnorme.
Võrreldes varasematel aegadel valdavalt kasutusel olnud külmplastikuga on kuumplastik keskkonnale ohutum innovatsiooniline lahendus.
Paigaldust teostame kõrgsurve meetodil. Tehnoloogia eripäraks tõttu võivad paigaldamise hetkel üleliigsed libisemisvastased mineraalsed osakesed kanduda esialgu ka rattaraja ümbrusesse. Paigaldusel lenduv libisemisvastane puru (peamiselt kaltsium karbonaat) ei sisalda tervisele ega keskkonnale ohtlikeks klassifitseeritud koostisosi kontsentratsioonides, mis ületaksid kehtestatud piirnorme. Lahtine puru harjatakse tänavapuhastusmasinate abil kokku.
KMG kasutab eelistatult võimalikult loodussõbralikke materjale ning töövõtjana teeb kõik omalt poolt et töö vastaks lepingus kokkulepitud kvaliteedinõuetele.
KMG on infrastruktuuri rajamisele keskendunud ettevõte, mille põhitegevuseks on asfaltbetooni tootmine ja katendite/ pealisehituse rajamine. Ettevõte omab üle Eesti paiknevate asfalt-betoonitehaste võrgustikku ja laotustehnikat, samuti on sel oma teede märgistus- ja markeerimisüksus ning mäe- ja lõhketööde osakond. Ettevõte annab tööd ligi 190 inimesele.
Tartu, Valga ja Jõgeva maakonnas lõppesid sel nädalal suuremahulised tööd, mille käigus ehitusettevõte KMG OÜ renoveeris loodus- ja materjalisäästlikul kuumtaastamise meetodil kokku ligi 50 kilomeetrit maanteid.
KMG OÜ katendite valdkonna juhi Targo Tootsi sõnul lõpetati maanteeameti tellitud ning 3,4 miljonit maksnud teetööd, millega taastati enam kui 300 000 ruutmeetrit asfaltteid, 35 000 ruutmeetrit laiendusi ja mahasõite ning 75 000 ruutmeetrit teepeenraid kokku ligi 50 kilomeetril. „Juunis alanud suuremad tavaliiklejaid puudutavad asfalteerimistööd said valmis ning lähiajal viiakse viimase etapina lõpule teepeenarde korrastamine ja teede joonimine, mis enam liiklust oluliselt ei sega,“ ütles Targo Toots.
https://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2021/09/kuumtaastamine_suvi_2021-scaled.jpg19202560Elishttps://kmg.ee/katenditood/wp-content/uploads/2022/02/KMG.pngElis2021-08-19 09:17:402021-09-14 11:58:45KMG lõpetas Lõuna-Eestis suured asfalteerimistööd
KMG OÜ masinapark täienes uue frontaallaaduriga Volvo L220H nimeks sai “Liisu”
UncategorizedMG OÜ masinapark täienes uue 5,8 m3 kopamahuga frontaallaaduriga Volvo L220H, milline asendab Männiku liivakarjääris töötavat 21 aastat vana väärikat töölooma Volvo L220E, kelle saadame auga väljateenitud vanaduspensionile.
Uus laadur sai omale kohase tubli ja tööka eesti maanaise nime „Liisu“ kelle jaoks ei ole ühegi koorma laadimine ületamatu.
Uus H-seeria L220 on tõhusam, produktiivsem ja intelligentsem kui vanema seeria masinad. Tänu võimsale mootorile ja teise põlvkonna OptiShift käigukastile ning uuele kuivale seisupidurile saavutatakse kuni 15% suurem kütusesäästlikkus.
Tootlikkuse suurendamiseks kuni 10% on L220H täiendatud käigukasti uue hüdrotrafoga ning muudetud on ülekandearvu. Rõõmustame ja soovime pikka iga meie uuele tõhusale abimehele!
01.08.2022
Hea masin ja tublid töömehed teevad tulemuse!
UncategorizedOlgugi et teedeehituses taevas ei ole pilvitu teevad kõik KMG töötajad tublit tööd ja eriti kui on käes head masinad!
28.07.2022.
Tunnustus Transpordiametilt
UncategorizedTranspordiamet tunnustas maantee valdkonna parimaid koostööpartnereid.
KMG OÜ valiti 2021.aasta parimaks asfaltkatete paigaldajaks!
Transpordiamet: “Ettevõte teostas väga kvaliteetselt asfaltkatte paigaldustööd nii Jõhvi-Tartu-Valga maanteel kui Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel.
Katted said väga tasased ja vuuke pole sõites tunda. Tööd teostati kiirelt ja väga professionaalselt.”
Loe pikemalt Transpordiamet.ee
06.05.2022
KMG kasvatas võimsust!
UncategorizedKMG OÜ uuendas masinaparki uue Wirtgen W210Fi freesiga, millel on 2,2 meetrine töötrummel ja suurepärane töökvaliteet.


Uus frees sai uhkele tööhobusele kohase nime – Black Beauty.
28.04.2022
Vana-Kuuste – Reola lõik on ohutuks liiklemiseks valmis
UncategorizedOktoobris lõppesid rekonstrueerimistööd Kambja vallas Vana-Kuuste – Reola lõigul.
Projekti eesmärgiks oli liiklusohutuse taseme tõstmine ja tehniliselt vajaliku teemaa rajamine.
Rekonstrueeritud lõigu kogupikkus oli ca 6,58 km. Sõidurada laiendati 3,5 m laiuseks, mõlemale poole rajati 1 m laiune kindlustatud tugipeenar.
Sujuvaks ja ohutuks liikumiseks maanteel rajati möödasõidulaiendus, ehitati välja uued bussitaskud ja eemaldati ülekasvanud taimestik nähtavuse parendamiseks.
Objekt: riigitee 61 Põlva – Reola km 30,478-37,059 asuva Vana-Kuuste – Reola lõigu rekonstrueerimine
Tellija: Transpordiamet
Järelvalve: Lindvill OÜ
Tööde teostamise periood: aprill-oktoober 2021
29.10.2021
Tallinna rattateede markeerimine, täiendatud
UncategorizedTäiendatud 15.02.2022
Seoses Tallinna linna rattateede märgistusmaterjali kiire kulumisega ja osalise eemaldumisega, oleme tellinud veebruaris TTÜ-lt rattateedele paigaldatud materjali kestvusuuringu, mis analüüsib materjali kulumisastet ja keskkonnamõju.
Uuring kaasab Soome materjalitootja ja Tallinna linna esindajad ning valmides tehakse selle põhjal järeldused, millise materjali ja lahendusega edasi minna.
TTÜ on uurimistööga juba alustanud, kuid uuringu tegevusi ja ajakava mõjutavad erinevad tegurid, näiteks ilmastik. Uuringu esmased järeldused valmivad kevadel, märgistustööde hooaja alguseks.
KMG on tänavapuhastus ettevõtetega kokku leppinud, et ilmastiku või mehhaanilise kulumise tõttu lahti tulnud märgistusmaterjal likvideeritakse esimesel võimaluse peale lume ja jää sulamist.
13.09.2021
Käesolevaga informeerime, et oleme 30.juunil Tallinna Linnaga sõlminud jalgratta teede märgistuse lepingu.
Meie kui töövõtjale püstitatud eesmärgiks on rajada Linna poolt ette antud mahus ja Linna poolt ettemärgitud kujul rattateed, millise põhiolemuse moodustab punases toonis tee- kattele kantud tekstuuriga teekattemärgis.
Põhiosas kasutame innovatiivset nn. kuumplastikut, mis on Skandinaavia maades tunnustatud ja palju kasutatud lahendus. Esmakordselt Eestis on kasutusel libisemisvastane markeerimis segu, mis oma lähtekomponentidelt on keskkonnasõbralik ning on seeläbi on toode kvalifitseeritud keskkonnaohutuks.
Vastav segu koosneb peamiselt kaltsiumkarbonaadist ning erinevatest vaikudest nii looduslikest (männivaik jt.) kui keemilistest side-ja pigment ainetest. Keemiliste ainete osakaal on ohutu ja ei ületa üheski positsioonis keskkonna piirnorme.
Võrreldes varasematel aegadel valdavalt kasutusel olnud külmplastikuga on kuumplastik keskkonnale ohutum innovatsiooniline lahendus.
Paigaldust teostame kõrgsurve meetodil. Tehnoloogia eripäraks tõttu võivad paigaldamise hetkel üleliigsed libisemisvastased mineraalsed osakesed kanduda esialgu ka rattaraja ümbrusesse. Paigaldusel lenduv libisemisvastane puru (peamiselt kaltsium karbonaat) ei sisalda tervisele ega keskkonnale ohtlikeks klassifitseeritud koostisosi kontsentratsioonides, mis ületaksid kehtestatud piirnorme. Lahtine puru harjatakse tänavapuhastusmasinate abil kokku.
KMG kasutab eelistatult võimalikult loodussõbralikke materjale ning töövõtjana teeb kõik omalt poolt et töö vastaks lepingus kokkulepitud kvaliteedinõuetele.
KMG on infrastruktuuri rajamisele keskendunud ettevõte, mille põhitegevuseks on asfaltbetooni tootmine ja katendite/ pealisehituse rajamine. Ettevõte omab üle Eesti paiknevate asfalt-betoonitehaste võrgustikku ja laotustehnikat, samuti on sel oma teede märgistus- ja markeerimisüksus ning mäe- ja lõhketööde osakond. Ettevõte annab tööd ligi 190 inimesele.
13.09.2021
KMG lõpetas Lõuna-Eestis suured asfalteerimistööd
UncategorizedTartu, Valga ja Jõgeva maakonnas lõppesid sel nädalal suuremahulised tööd, mille käigus ehitusettevõte KMG OÜ renoveeris loodus- ja materjalisäästlikul kuumtaastamise meetodil kokku ligi 50 kilomeetrit maanteid.
KMG OÜ katendite valdkonna juhi Targo Tootsi sõnul lõpetati maanteeameti tellitud ning 3,4 miljonit maksnud teetööd, millega taastati enam kui 300 000 ruutmeetrit asfaltteid, 35 000 ruutmeetrit laiendusi ja mahasõite ning 75 000 ruutmeetrit teepeenraid kokku ligi 50 kilomeetril. „Juunis alanud suuremad tavaliiklejaid puudutavad asfalteerimistööd said valmis ning lähiajal viiakse viimase etapina lõpule teepeenarde korrastamine ja teede joonimine, mis enam liiklust oluliselt ei sega,“ ütles Targo Toots.
Loe pikemalt: Tartu Postimees ja Ehitusuudised.ee
19. august 2021