Asfalt

ASFALTBETOONSEGUD – TOOTMINE JA PAIGALDAMINE

Asfaltkate on teedele, tänavatele, parklatele ja mujale teekatteks õige valik, kui klient eeldab kattelt sobivat ehitusmaksumust, piisavat kandevõimet, vastupidavust ja kerget hooldatavust.
Kogenud teedeehitusettevõttena oskame klienti nõustada, kuidas leida soodsaima hinnaga kliendi soove ja ootusi rahuldav lahendus.

Osapooli rahuldava lõpptulemuse saavutamiseks peab teadma, millised liiklusvahendid hakkavad liikuma või seisma konkreetsel kattel, kuidas seda katet puhastatakse ja millistele ilmastikumõjutustele see kate tulevikus allub. Olulised on ka aluspinna õiged omadused: kandevõime, nihketugevus ja dreenimisvõime.

Asfaltkate ehitatakse asfaltsegust. Asfaltsegu koostisosad võib jagada kaheks – kivimaterjal ja sideaine. Varieerides asfaltsegus erinevate omadustega kivimaterjali ja sideainet võib saada väga erinevate omadustega asfaltkatteid.

Valuasfalt

  • Valuasfalt on vuugita, tihe, elastne ja kulumiskindel kattelahendus
  • Valuasfalti võib kasutada alus-, vahe- kui ka kattekihi
  • Tänu suurele sideaine hulgale, mis täidab segu tühimikud, on valuasfalt oluliselt elastsem, vee- ja külmakindlam, kui ükski teine asfaltbetoon. Samas, võrreldes tiheda asfaltbetoonkattega on tema kandevõime suurema bituumeni sisalduse tõttu väiksem. Valuasfalt on valatav asfaltkate, mida ei ole vaja tihendada


Confalt

  • Tugev, elastne ja vuukideta komposiit-pinnakate, milles on ühendatud tsemendi ja elastne pinnakattelahendus
  • Confalt sobib kasutamiseks suurtele koormustele vastupidavust nõudvatel objektidel, nagu lao- ja tööstuspõrandatel, terminalides, sadamaaladel ja parkimistasapindadel. Pinnakate on ilma vuukideta ning seda saab kasutada nii sise- kui välistingimustes
  • Erinevaid värvivariante saadakse värvilisest Confalt-pulbrist. Variandid on punane, sinine, roheline ja kollane


Rooparemix – soodne ja kiire remont

Rooparemix on asfaltkatte kuumtaastamise taassegamis-meetod, mis võimaldab parandada teekatteid piiratud kohtades ökonoomselt ja kiirelt. Sobiv meetod asfaldiaukude lappimiseks, vuukide paranduseks, kulumisjälgede (roobaste), võrk- ja pikisuunaliste pragude paranduseks.

Rooparemixi-meetodil kasutatakse võimalikult hästi ära vana kate. Vigastatud kattele lisatakse uus asfaldisegu ja vajadusel täiendav sideaine. Rooparemixi töölaius on 1 m või 1,25 m.

Ranno Olvi

Asfalteerimistööde projektijuht